top of page
  • Фото автораlaskova10

НУШ. Педагогічний дизайн


10 жовтня 2019 в рамках проекту "Дистанційна підтримка інклюзивного навчання засобами GSuite for Education" в ЕНВК№6 відбулося заняття педагогічного ательє з педагогічного дизайну.


Цього разу тематику заняття ініціювала директор школи Марієва І.Г.. Вона переконана, що перетворення приміщень у сучасне освітнє середовище ще не дає гарантії того, що якість освіти змінилась накраще. Перетворення мають відбутися і у дидактиці, і у методиці уроку, який проводиться у по-сучасному облаштованому середовищі.


Я учень... Мої уміння залежать від того, що я практикую (дію), розумію навіщо мені це знання, я вірю, ціную, не боюся помилитися, я прагну, я можу.

Спостереження за процесом реалізації завдань НУШ упродовж двох років в Україні, говорять про те, що на місцях, безпосередньо у школі, необхідно системно займатись вивченням Стандарту. Методичні форми і прийоми "самі попросяться". Якщо діяти навпаки , то це - топтання на місці.


То ж на інтерактивному занятті вчителі починали з таксономії Блума - шукали, де вона "оселилася" у Стандарті. Акцентувалася увага на завданнях, які сприяють розвитку навичок мислення високого рівня.







86 переглядів0 коментарів
bottom of page